reklama

Autosalón Incheba 2010

V nedeľu som si bol pozrieť autosalón vo výstavných halách Incheby. Myslím si, že vysta­vo­vatelia neprekročili dosiahnutý štandard, pokiaľ ide o vystavované modely jednotli­vých zna­čiek automobilov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Treba ale objektívne zhodnotiť, že Slovensko má naozaj najkrajšie dievčatá na svete, ktoré určite splnili očakávania návštevníkov autosalónu. Hostesky boli zhovorčivé a sympatické. Ochotne pózovali fotografujúcim návštevníkom autosalónu.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Slovensko by ani nemuselo organizovať drahé súťaže Miss, pokiaľ ide o fyzickú krásu. Stačilo by, keby sa urobil bežný výber na uliciach alebo na podobných podujatiach, akým je autosalón. Posúďte sami. Verím, že mi dáte za pravdu.

Jozef Bastl

Jozef Bastl

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  86x

Vyrastal som vo viacčlennej rodine v malej dedinke neďaleko Mladej Boleslavy. Vyučil som sa najskôr za baníka, neskôr za automechanika. Vojenskú základnú službu som vykonával neďaleko Bratislavy. Tu som sa aj oženil a založil svoju rodinu. Pracoval som na viacerých postoch vrátane verejnej funkcie. Najdlhšie, takmer tridsať rokov, som pracoval v Československom neskôr v Slovenskom rozhlase, ako vedúci dopravný referent. Zoznam autorových rubrík:  súkromnánezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu